grudzinscy.pl
Nowa wersja enova365
- Szczegóły
- Utworzono: piątek, 28, sierpień 2020 04:41
27 sierpnia 2020 opublikowana została nowa wersja 2006.1.1 enova365. Wymaga konwersji bazy, zawiera następujące zmiany:
Kadry i Płace
- Dokumenty PPK. Na deklaracji Rozliczenie składek PPK umożliwiono oznaczenie czy deklaracja za danego pracownika podlega wysłaniu do instytucji finansowej. Dodatkowo umożliwiono rozliczenie zwrotu składek niesłusznie naliczonych na podstawie deklaracji Rozliczenie składek PPK, które zostaną oznaczone jako niepodlegające wysłaniu.
- PPK. Zaktualizowano strukturę pliku eksportu deklaracji PPK. Nagłówek dokumentu zgodnie z dokumentacją zawiera tekst: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>.
- PPK. Poprawiono rozrzucanie kwoty przychodu od PPK u pracowników zatrudnionych na etacie i umowie cywilnoprawnej, w przypadku naliczania kilku deklaracji PPK w trakcie jednego miesiąca.
- Wskaźniki Zaktualizowano wskaźniki: Okres stanu zagrożenia epidemicznego/epidemii COVID-19 przyjmujący wartość 14.03.2020...31.10.2020 Obowiązujące od 01.09.2020: Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w poprzednim kwartale: 5.024,48 zł, Minimalne wynagrodzenie uczniów: I rok nauki - 251, 22 zł II rok nauki - 301,47 zł III rok nauki - 351,71 zł Młodociani, przyuczani do wykonywania określonej pracy - 200,98 zł. Współczynnik waloryzacji podstawy zasiłków (procent) dla celów obliczenia świadczenia rehabilitacyjnego, który od 1.10.2020 przyjmie wartość 96,7%.
- Koszty uzyskania przychodu. Dodano metodę PodstawaKoszty50 do wykorzystania w definicji elementu wynagrodzenia. Metoda pozwala na naliczania innych kosztów uzyskania przychodów niż ustawione na definicji elementu wynagrodzenia na zakładce "Deklaracje".
Nowe instalatory oraz opis zmian można pobrać tutaj.
Wersja rozwojowa enova365!!!
- Szczegóły
- Utworzono: czwartek, 30, lipiec 2020 18:06
30 lipca 2020 opublikowana została nowa, rozwojowa wersja 2006.0.0 enova365. Wymaga konwersji bazy, zawiera następujące zmiany:
Systemowe
- W wersji 2006 enova365 HTML plik Servers.config serwera interfejsu użytkownia został przeniesiony do folderu Config. Została również zmienina jego nazwa na app.servers.config. Również nazwy pozostałych plików konfiguracyjnych w folderze Config zostały zmienione wg następującego schematu stara nazwa enova365.XXXX.config - nowa nazwa app.XXXX.config.
- W wersji 2006 enova365 HTML został udostępniony podgląd tabel.
- W wersji 2006 enova365 HTML zostały zaimplementowane podpowiedzi wyrażeń dla pól typu kod. Dzięki czemu np. na zestawieniu księgowym można uzyskać listę dostępnych wyrażeń.
Business Intelligence
- Panele BI - umieszczenie nowego mechanizmu paneli BI w formularzach, dodanie możliwości zarządzania panelami BI na formularzach w konfiguracji, dodanie możliwości sprawniejszego nadawania praw do wielu Paneli BI jednocześnie, możliwość zarządzania wizualizacjami bez konieczności posiadania do nich nadanych praw w konfiguracji zarządzania elementami na banerach.
- Wydajność - wprowadzono zmiany w mechanizmie wykorzystania cech w analizach BI. W celu optymalizacji wydajności odczytu cech w domenach, mechanizm dołączania cech został przebudowany w taki sposób, by cechy były dołączane z domen FeaturesDBDomain lub FeaturesCalculatedDomain - w zależności od rodzaju cechy (bazodanowa czy wyliczana). Dotychczas używane przy dołączaniu cech domeny FeaturesUnion oraz FeaturesDomain zostały oznaczone jako nieaktualne.
- Merytoryczne - obszar kadry i płace - do enova365 BI w wersji 2006 dodane zostały nowe modele danych oraz utworzone na ich podstawie wizualizacje w formie wskaźników, wykresów i tabel. Prezentują powszechnie znane mierniki w obszarze HR w odniesieniu do nowych specjalistycznych mierników związanych z monitorowaniem wpływu pandemii koronawirusa na takie aspekty jak: redukcje etatów, redukcje kosztów wynagrodzeń, wynagrodzenia postojowe, nieobecności związane z opieką, przymusowa kwarantanna, czy nawet zwolnieniami. Dzięki temu pozwalają one na wnikliwą analizę w obszarze HR. Wszystkie te elementy zostały również pogrupowane w bloki tematyczne, czego efektem są 4 dodatkowe Panele BI - HR :
- Panel absencji
- Panel efektywności pracy
- Panel rotacji
- Panel skutków pandemii.
- Merytoryczne - obszar handel - dodano nowe modele danych i wizualizacje umożliwiające analizowanie wartości marży uzyskiwanej przez opiekunów handlowych w oparciu o dane utrwalone i przy wykorzystaniu standardowej funkcjonalności opiekunów, dostępnej w enova365. Wprowadzono niezbędne poprawki w dotychczasowych wyliczeniach oraz dodano nowe pola, umożliwiające analizowanie wartości dokumentów i ich marży w sytuacji rozliczania faktur zaliczkowych wieloma dokumentami sprzedaży. Zmiany objęły domeny: BI_m_Relacje dokumentów handlowych, BI_m_a_Wartość zakupu /dokument sprzedaży, BI_m_a_Marża i narzut na dokumentach sprzedaży (bez korekt) oraz jej odpowiednik z zestawem przedziałów czasu.
Kadry i Płace
- Wynagrodzenia
- Przestój. W czynności "Import nieobecności z PUE" obsłużono usuwanie stref przestoju ekonomicznego zachodzących na okres nieobecności importowanych z PUE.
- Składka Zdrowotna. Poprawiono naliczanie składki zdrowotnej na wpłacie korygującej.
- Wynagrodzenie za urlop. Poprawiono naliczanie wynagrodzenia za urlop, jeżeli za miesiące poprzedzające nieobecność "Urlop wypoczynkowy" były uzupełnione Podstawy naliczania urlopu wypoczynkowego.
- Prawa dostępu. Poprawiono odczytywanie praw dostępu dla operatora w czasie naliczania wypłaty ( Kadry/Pracownik/Simple - Prawo do informacji o zaszeregowaniu).
- Pulpity
- Zoptymalizowano kod definicji e-wniosków opartych o definicję dokumentów dodatkowych, w celu uproszczenia wprowadzania w nim modyfikacji.
- Obsłużono kategoryzację wniosków składanych z poziomów pulpitów, w celu usprawnienia procesu składania wniosków. Na liście Ogólne/Wnioski w celu wprowadzenia nowego wniosku dodano przycisk "Nowy wniosek", po wybraniu którego pojawia się okno z parametrami:
- "Wnioski bez kategorii" - parametr może przyjmować wartości TAK/NIE. Jeżeli parametr zostanie ustawiony NIE, to będzie można wskazać kategorię wniosków, co umożliwi zawężenie listy wniosków do wybranej kategorii.
- "Kategoria wniosku" - po wybraniu kategorii w parametrze "Wniosek" lista zostanie zawężona do wniosków przypisanych do danej kategorii.
- "Wniosek" - należy wskazać wniosek, który będzie składany.
- Zmodyfikowano wniosek "e-zmian rachunku bankowego" dodając parametr "Rachunek główny do wynagrodzeń" domyślnie ustawiony na "Tak".
- Dodano "e-wniosek o dobrowolne przystąpienie do PPK wiek 55+" a także weryfikatory sprawdzające, czy dana osoba może złożyć wniosek o dobrowolne przystąpienie do PPK.
Księgowość
- Odsetki handlowe stosowane w rozliczeniach z podmiotami leczniczymi - wprowadzono do systemu stopę odsetek handlowych stosowanych w rozliczeniach z podmiotami leczniczymi. Odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych (medyczne) dodano w konfiguracji Ewidencje ŚP\Odsetki wraz z aktualną wartością 9,5%.
- Mechanizm podzielonej płatności - przelewy łączone - wprowadzono możliwość przygotowania łączonego przelewu dla kilku płatności MPP pochodzących z tego samego dokumentu.
- Sprawdzanie statusu kontrahenta z poziomu Rejestru VAT - czynność Sprawdź status kontrahentów dostępną na liście Rejestr VAT rozbudowano o możliwość sprawdzania statusu kontrahentów według daty operacji dokumentu lub daty rozliczenia VAT. Dodatkowo umożliwiono sprawdzenie statusu kontrahentów w bazie VIES wg daty aktualnej lub według daty operacji na dokumencie w oparciu o historię statusów zapisanych na karcie kontrahenta.
- Szablony kopiowania dokumentów - dodano możliwość oznaczania dokumentów ewidencji typu: PK, sprzedaż i zakup jako szablonów do kopiowania.
- Import wielu plików XML - dodano możliwość importu wielu plików XML jednocześnie (czynność Import z wielu plików XML dostępna z menu Narzędzia).
- Pobieranie danych z GUS w Biurach Rachunkowych - Biurom Rachunkowym umożliwiono pobieranie i uzupełnianie danych obsługiwanej firmy na podstawie danych z GUS.
- Praca na wielu bazach - czynności Zapisz ustawienia listy w bazach oraz Przywróć ustawienia listy w bazach dostępne w ramach Organizatora widoku listy rozbudowano o możliwość wyboru kontekstów zapisu ustawień.
Workflow
- Podprocesy - przygotowano nowy typ zadania procesowego o nazwie Podproces oraz dodano nowe pole o takiej samej nazwie na definicji tego typu zadania. Pole to zawiera relację do definicji procesów, dzięki czemu można uruchomić nowy proces (podproces) w momencie wykonania zadania w procesie (nadproces). Funkcjonalność pozwala na realizację różnych scenariuszy:
- Przejście przez podproces i oczekiwanie nadprocesu na jego zakończenie.
- Przejście równolegle podprocesu jako innej ścieżki w procesie głównym.
- Przejście przez nadproces, ale bez uruchomienia ścieżki z podprocesem.
Handel
- Słownik kodów CN - zmieniono sposób edycji kodu CN w karcie towaru. Odbywa się ona obecnie przez wybór z rozbudowanego słownika. W słowniku tym dla każdego kodu CN można określić jednostkę uzupełniającą oraz wymagalność masy netto.
- Serwis do własnej (wdrożeniowej) obsługi kodu kreskowego z czytnika - dodano serwis, który umożliwia wpięcie się własnym dodatkiem w logikę przetwarzania kodu kreskowego odczytanego czytnikiem. Serwis działa na dwa sposoby: dodatkowy kod jest wykonywany wtedy, gdy mechanizm standardowy nie znalazł odczytanego kodu w żadnym z predefiniowanych kroków (1), albo standardowe kroki są pomijane i od razu wykonywany jest dodatkowy kod (2).
- Raportowanie sprzedaży - ulepszenia - na liście faktur sprzedaży dodano wydruk „Nierozliczone faktury zaliczkowe” oraz grupę raportów o nazwie „Zestawienia wg wartości pozycji”. Nowa grupa zawiera dwa zestawienia: Sprzedaż towarów i usług (wg pozycji), Sprzedaż do kontrahentów (wg pozycji).
- Integracja z WooCommerce - dodatek e-Sklepy Konektor rozbudowany został o obsługę kolejnej platformy sklepu internetowego. Najnowsza wersja dodatku umożliwia współpracę enova365 ze sklepami WooCommerce.
- Dodawanie towarów pobranych z e-sklepu do enova365 - dodatek e-Sklepy Konektor rozbudowany został o czynność umożliwiającą import towarów z e-sklepu do enova365.
Produkcja
- Moduł Produkcja rozbudowano o możliwość definiowania zasobów produkcyjnych (wzorcowych oraz rzeczywistych), które mogą być przypisywane do operacji technologicznych, technologii i zleceń produkcyjnych podobnie jak ma to miejsce w przypadku surowców.
- Dodano nową listę dokumentów o nazwie "Dokumenty magazynowe". Nowa lista prezentuje dokumenty rozchodu surowców i przyjęcia produktów (RWP i PWP) oraz ich korekty.
- Na liście zleceń produkcyjnych dodano czynność Bilans surowców. Umożliwia ona przygotowanie zbiorczego bilansu surowców dla zaznaczonych zleceń, w trybie surowców podstawowych (czyli bez uwzględniania technologii podrzędnych). Dotychczas bilans surowców dostępny był tylko z poziomu formularza zlecenia produkcyjnego.
Nowe instalatory oraz opis zmian można pobrać tutaj.
Nowa wersja enova365
- Szczegóły
- Utworzono: czwartek, 23, lipiec 2020 16:04
23 lipca 2020 opublikowana została wersja 2005.2.3 enova365, związana z publikacją na stronach Ministerstwa Finansów nowych schematów plików XML służących do wysyłki e-Deklaracji PIT obowiązujących od lipca 2020 roku. Aktualizacja zawiera nowe schematy do wysyłki e-Deklaracji: PIT-11, PIT-R, PIT-8C, PIT-4R oraz do e-Deklaracji zbiorczych: PIT-11Z, PIT-RZ, PIT-8CZ. Zmiany wprowadzone w nowej wersji enova365 dotyczą firm, które będą wysyłały e-Deklaracje PIT za pracowników kończących pracę w trakcie roku.
Nowe instalatory oraz opis zmian można pobrać tutaj.
Nowa wersja enova365
- Szczegóły
- Utworzono: czwartek, 16, lipiec 2020 11:34
W dniu 16.07.2020 została opublikowana nowa wersja enova365.
Wersja 2005.2.2 zastępuje wersję 2005.1.1 z 2.07.2020. Wersja dotyczy przede wszystkim użytkowników, którzy posiadają moduły księgowe enova365 i prowadzą transakcje wewnątrzwspólnotowe.
- Moduł Księgowość:
- W związku z wprowadzonymi nowymi wzorami w systemie enova365 rozbudowano mechanizmy przygotowywania i wysyłki w postaci e-deklaracji informacji podsumowującej VAT-UE i jej korekty. Nowe informacje o dokonanych przemieszczeniach towarów w procedurze magazynu typu CALL-OFF STOCK wprowadza się na formularzu deklaracji za pomocą załącznika VAT-UE/S. Do nowej wersji informacji podsumowującej VAT-UE oraz jej korekty dodano wydruki pomocnicze: Informacja VAT-UE (5) oraz Korekta informacji VAT-UE (5), które w sposób czytelny dla Użytkownika prezentują informacje przygotowane do wysyłki w postaci e-deklaracji.
- Na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 1 lipca 2020 roku w sprawie wzoru zawiadomienia o zapłacie należności na rachunek inny niż zawarty na dzień zlecenia przelewu w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2020 poz. 1188) zaktualizowano w programie formularz i wydruk dokumentu ZAW-NR do wersji 2.
- Na podstawie Ustawy z dnia 19 czerwca 2020 roku o dopłatach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych przedsiębiorcom dotkniętym skutkami COVID-19 oraz o uproszczonym postępowaniu o zatwierdzenie układu w związku z wystąpieniem COVID-19 (Dz. U. 2020 poz. 1086, popularnie Tarcza 4.0) umożliwiono w ramach funkcjonalności tzw. złych długów w podatkach dochodowych naliczanie propozycji korekt należności przeterminowanych o 30 dni. Na formularzu czynności Złe długi - generuj korekty dostępnej w dokumencie Polecenie księgowania dodano parametr Po upływie z wartościami do wyboru 90 dni lub 30 dni. Zmodyfikowane przepisy ulgi na złe długi dotyczące wierzycieli mają zastosowanie do okresów rozliczeniowych, w których ponieśli oni negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu epidemii COVID-19.
- Moduł Kadry Płace:
- Zaktualizowano wskaźniki:
- Opieka nad dzieckiem, zamknięcie placówki - koronawirus (dni), który obecnie wynosi 137 dni
- Opieka nad dorosłą osobą niepełnosprawną, zamknięcie placówki - koronawirus (dni), który obecnie wynosi: 123 dni
- Zaktualizowano wskaźniki:
Nowe instalatory oraz opis zmian można pobrać tutaj.
Nowa wersja enova365
- Szczegóły
- Utworzono: piątek, 03, lipiec 2020 09:02
W dniu 2 lipca 2020 opublikowana została specjalna wersja 2005.1.1 enova365 związana z nowym Płatnikiem. Wersja ta wymaga konwersji bazy i jest obligatoryjna dla każdego Klienta posiadającego moduł Kadry Płace.
- Moduł Kadry Płace:
- Dostosowano deklarację RCA do nowej wersji Płatnika (metryka z 27 czerwca 2020 r.). Na deklaracji RCA wprowadzono nowe pole "Kwota wpłaty w ramach pracowniczego planu kapitałowego finansowana przez płatnika składek", które uwzględnia kwoty składek PPK finansowane przez pracodawcę. Na deklaracji uwzględnione są składki z naliczonej deklaracji Rozliczeniowej PPK.
- Zaktualizowano wskaźniki:
- Opieka nad dzieckiem, zamknięcie placówki - koronawirus (dni), który obecnie wynosi 123 dni
- Opieka nad dorosłą osobą niepełnosprawną, zamknięcie placówki - koronawirus (dni), który obecnie wynosi: 109 dni
- Okres stanu zagrożenia epidemicznego/epidemii COVID-19 przyjmujący wartość 14.03.2020...31.07.2020
- Współczynnik waloryzacji podstawy zasiłków (procent) dla celów obliczenia świadczenia rehabilitacyjnego, który od 1.07.2020 przyjmuje wartość 108,1%
- Zaktualizowano wydruk Deklaracji DRA zgodnie z rozporządzeniem z dnia 20.12.2019 obowiązujący od 1 czerwca 2020 roku. Raport w mechanizmie repx dostępny jest z poziomu naliczonej deklaracji ZUS.
- Zaktualizowano wydruk Deklaracji IMIR zgodnie z rozporządzeniem z dnia 20.12.2019 obowiązujący od 1 czerwca 2020 roku. Raport w mechanizmie repx dostępny jest z poziomu naliczonej deklaracji ZUS (miesięcznej oraz rocznej), a także pod drukarką w Pulpicie pracownika na zakładce Dane finansowe/Informacje IMIR.
- Moduł Ewidencja Środków Pieniężnych:
- Zaktualizowano od 1 lipca 2020 odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych. Aktualna stopa odsetek wynosi 10,10%.
Nowe instalatory oraz opis zmian można pobrać tutaj.
Nowa wersja enova365
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 03, czerwiec 2020 18:28
W dniu 3.06.2020 została opublikowana nowa wersja enova365.
Wersja 2005.0.0 zastępuje wersję 2004.0.1 z 12.05.2020. Zmiany w wersji dotyczą głównie obszarów Kadry Płace oraz Księgowość, w zakresie zmian wynikających z przepisów.
- Moduł Kadry Płace:
- Zaktualizowano wskaźniki:
- Opieka nad dzieckiem, zamknięcie placówki - koronawirus (dni), który obecnie wynosi 109 dni
- Opieka nad dorosłą osobą niepełnosprawną, zamknięcie placówki - koronawirus (dni), który obecnie wynosi: 95 dni
- Okres stanu zagrożenia epidemicznego/epidemii COVID-19 przyjmujący wartość 14.03.2020...30.06.2020
- Zaktualizowano wskaźniki obowiązujące od 1 czerwca 2020:
- Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w poprzednim kwartale
- Minimalne wynagrodzenie uczniów
- Młodociani, przyuczani do wykonywania określonej pracy
- Zmieniono wyliczenie kwoty wolnej dla uczestników Pracowniczych Planów Kapitałowych, w czasie zawieszenia opłacania składek ZUS.
- Umożliwiono podwyższenie kwoty wolnej od zajęć o 25% na każdego nieosiągającego dochodu członka rodziny, którego pracownik ten ma na utrzymaniu, na podstawie ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2.
- Umożliwiono wybór sposobu wyrównania do płacy minimalnej, w przypadku wystąpienia wynagrodzenia postojowego.
- Oprogramowano przedłużenie okresów orzeczenia o rencie, w związku z ustawą z dnia 31.03.2020 dotyczącą zwalczania COVID-19.
- Na podstawie wytycznych z PFRON zmieniono sposób wyliczania kosztów płacy na załączniku INF-D-P do deklaracji WND w przypadku częściowego bądź całkowitego zwolnienia ze składek ZUS.
- Umożliwiono ustawienie w konfiguracji programu po jakim kursie mają być przeliczane elementy w różnych walutach w podstawie urlopu wypoczynkowego oraz ekwiwalentu za urlop. Dodatkowo dodano możliwość wskazania w algorytmie elementu, po jakim kursie mają być przeliczane elementy wchodzące do podstawy urlopu/ekwiwalentu.
- Na deklaracji Rozliczenie składek PPK za dany miesiąc umożliwiono wliczenie korekt składek PPK naliczonych na wypłatach z datą kolejnego miesiąca, nie później niż na dzień przygotowania deklaracji PPK.
- Zaktualizowano wskaźniki:
- Moduł Kasa:
- Kontrolę odsetek maksymalnych ograniczono do naliczania odsetek w trybach: Indywidualne, Ustawowe + Indywidualne, Wskazane. W pozostałych trybach naliczania not odsetkowych weryfikator nie jest uruchamiany.
- Zaktualizowano odsetki od 29 maja 2020.
- Umożliwiono naliczanie odsetek podatkowych zgodnie z Art. 54. § 1. pkt 5 oraz Art. 63. § 1 Ordynacji podatkowej. Nowa funkcjonalność składa się z nowych parametrów konfiguracyjnych oraz rozbudowy mechanizmów naliczania odsetek o wybór wariantu naliczania z użyciem stopy odsetek podatkowych.
- Na kartotece podmiotu KAS - Krajowa Administracja Skarbowa dodano dane adresowe. Informacja o adresie przenoszona jest na przelewy generowane na podmiot KAS.
- Moduł Księgowość:
- Zaktualizowano struktury JPK_V7M i JPK_V7K zgodnie z wzorami opublikowanymi 8 maja 2020 na ePUAP.
- Poszerzono zakres informacji na formularzu JPK_VAT w części Ogólne.
- Poszerzono zakres informacji przenoszonych przez funkcję Eksport do księgowości o oznaczenie procedur VAT, grup towarowych oraz typów dokumentów niezbędnych do poprawnego utworzenia pliku JPK_V7M/V7K.
- Poszerzono zakres informacji importowanych z arkuszy Excel o oznaczenie procedur VAT, grup towarowych oraz typów dokumentów niezbędnych do poprawnego utworzenia pliku JPK_V7M/JPK_V7K.
- Umożliwiono wpisanie do KPIR kosztów z dokumentu Delegacja PWS jako kosztów działalności badawczo-rozwojowej (kolumna 16).
Nowe instalatory oraz opis zmian można pobrać tutaj.
Nowa wersja enova365
- Szczegóły
- Utworzono: wtorek, 12, maj 2020 16:45
W dniu 12.05.2020 została opublikowana wersja 2004.0.1 enova365, która zastępuje wersję 2004.0.0. z dnia 5 maja 2020 roku.
Wersja zawiera zmiany związane z udostępnieniem w dniu 6 maja br. nowej wersji programu SODIR OFF-LINE (GK 11.00). Nowa wersja enova365 dotyczy przede wszystkim Klientów składających Deklaracje WN-D za osoby niepełnosprawne, w celu otrzymania dofinansowania do wynagrodzeń.
Zgodnie z informacjami opublikowanymi na stronie PFRON Wnioski Wn-D z załącznikami przygotowane za kwiecień 2020 r. w SODiR ON-LINE przed 29.04.2020 r. lub w SODiR OFF-LINE przed zainstalowaniem wersji 11.00 powinny być edytowane i ponownie zapisane, co umożliwi konwersję do właściwej wersji załącznika INF-D-P i automatyczne wyliczenie właściwych kwot. Szczegóły w ulotce do wersji.
Nowe instalatory oraz opis zmian można pobrać tutaj.
Nowa wersja enova365
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 06, maj 2020 07:37
W dniu 5.05.2020 została opublikowana nowa wersja enova365.
Wersja 2004.0.0 zastępuje wersję 2003.2.3. Jest wersją rozwojową, zawiera liczne zmiany w większości modułów.
Nowe instalatory oraz opis zmian można pobrać tutaj.
Nowa wersja enova365
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 06, maj 2020 07:27
W dniu 5.05.2020 została opublikowana wersja poprawkowa enova365.
Wersja 2003.2.3 zastępuje wersję 2003.2.2 z 24.04.2020. Dotyczy wyłącznie modułu Kadry i Płace. Poprawiono naliczanie pomniejszenia wynagrodzenia o 1/30 z tytułu nieobecności ZUS, jeżeli w trakcie miesiąca zmieniła się waluta stawki zaszeregowania lub była wykonana aktualizacja ze względu na zmianę wymiaru etatu lub stawki.
Nowe instalatory oraz opis zmian można pobrać tutaj.
Nowa wersja enova365
- Szczegóły
- Utworzono: poniedziałek, 27, kwiecień 2020 07:59
W dniu 24.04.2020 została opublikowana nowa wersja enova365.
Wersja 2003.2.2 zastępuje wersję 2003.1.1 z 3.04.2020. Zawiera zmiany funkcjonalności związane z pakietem ustaw z dnia 31 marca 2020 roku tzw. "Tarczy antykryzysowej 1.0 oraz 2.0". Dotyczy ona przede wszystkim modułu Kadry i Płace oraz modułów Księgowych.
- Kadry Płace - zmiany:
- Zmiany w zakresie szkoleń BHP – wydłużenie ważności szkoleń BHP okresowych
- Nowe wzory raportów
- Wniosek RSP-C - świadczenie dla zleceniobiorców, składany za zleceniobiorców przez przedsiębiorców
- nowy wzór oświadczenia ZUS do opieki
- podkładka generowana do Excela wykazu pracowników do dofinansowań FGŚP >/li>
- Aktualizacja wskaźników – opieka, wydłużenie okresu epidemii
- Nowa czynność do seryjnej zmiany kwoty wynagrodzeń wraz z czynnością do przywrócenia
- Aktualizacja Ewidencji czasu pracy pod kątem postojów (5 ewidencji)
- Poprawa błędów: chorobowe (3 błędy), Postojowe a inna waluta niż PLN
- Obsługa postojowego na zestawieniach czasu pracy
- Zmiana w rozliczeniu składek PPK związana z interpretacją przepisów naliczania składek PPK za okres przestoju ekonomicznego lub obniżonego wymiaru czasu pracy
- Księgowość - zmiany:
- Poprawa w e-deklaracji CIT8 w zakresie niestandardowej kolejności pól 74, 76 oraz 75, 77
- Aktualizacja odsetek od 9 kwietnia 2020 oraz korekta stopy odsetek w transakcjach handlowych
- Poprawa błędnej aktualizacji odsetek w transakcjach handlowych wykonanej w wersji 2003.1.1
Nowe instalatory oraz opis zmian można pobrać tutaj.